środa, 17 października 2012

Od autorki bloga



Witam wszystkich , którzy czytają moje wypociny na tym blogu. Chciałabym was poinformować , że ostatnio nie mam zbyt dużo czasu na pisanie bloga a i z weną jest kiepskawo. Do tego dochodzą problemy prywatne , które dają mi podwójnie w kość. Z tego też powodu , rozdziały będą się pojawiać rzadko. Na prawdę przepraszam was wszystkich , że tyle czekacie. Ale mam nadzieję , że jesteście na tyle cierpliwi , że poczekacie :)

Nie bierzcie tego za jakieś olewanie bloga itp. Ja tez jestem człowiekiem i też muszę odpoczywać. Nie zostawię tego bloga o to się nie martwcie.  Dobrnę do końca historii o Dramione.

Pozdrawiam , Psychotka 

5 komentarzy:

  1. Rozumiem , to ważne byś pisała dobrze a nie na przymus. Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział i życzę powodzenia w rozwiązywaniu problemów:) - Tu Natalia 14 ale konto mi się usunęło i założyłam nowe z nowym blogiem Looknij :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey
    tesknimy za toba :)
    dasz sb rade z problemami
    wierze w to
    *nightmare*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje , że mnie wspieracie chociaż tymi słowami :) Sama mam nadzieję , że szybko powróci moja wena ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pomalutku :)
    *nightmare*

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze ;* wejdź dzisiaj na gadu, dawno nie pisałyśmy... Czekam aż wena wróci, chociaż u mnie też stwierdzam jej brak ;C

    OdpowiedzUsuń